Kui klient on kodulehe valmis saanud, siis tihti mõeldakse, et sellega arendustööd on lõppenud ja nüüd on mõneks ajaks rahu. Aga see ei ole nii.
Selleks, et internetis külastajaid võita ja müüki teha, on vaja pidevalt oma tooteid ja teenuseid uuendada või esile tuua. Sellisel juhul on kasulik luua aegajalt kampaanialehti. Kampaanialehe loomise vajadus võib olla tingitud näiteks uue toote turule tulekust, hooajatootest, lõpumüügist või teistest tingimustest, et müüki suurendada.
Olulisemad punktid kampaanialehe koostamisel oleks:
- Kampaanialeht peaks olema keskendunud konkreetsele tootele või teenusele ja välja tooma selle parimaid omadusi. Kõik üleliigne ja vähem tähtis ei tohiks lehe külastajale silma jääda.
- Kampaanialeht peaks tekitama külastajas usaldus. Ehk siis näita külastajale, kellelt ta toodet või teenust ostab. Paku garantiid või tagastamise võimalust toote mittesobimise korral.
- Optimeeritud kampaanialehte näidatakse otsingumootorites eespool. Kasuta kampaanialehel korrektset teksti vormingut. Lisa lehekülje kirjeldus ja võtmesõnad.
Tellides meilt kampaanialehe arvestame kõigi eelpool välja toodud kriteeriumitega. Lisaks kujundame lehe kodulehe kujundusega sobivaks ja koostame banneri, mida saab linkida lehega.