Osalesin hiljuti Peep Laja korraldataval internetiturunduse Ärilabor 2011 koolitusel. Kuna olen pikemaajaliselt Peebu tegemisi ja kirjatükke jälginud, siis teadsin enamvähem mis mind ees ootas. Hoolimata sellest oli ikka ja jälle midagi uut, mida kõrvataha panna.
Mõned saadud tarkused:
Kodulehe optimeerimisel loeb ainult positsioon 1-3 Google avalehel.
Sea oma lehtedele eesmärgid ja keskendu kontakti loomisele kliendiga, mitte kohesele müügile.
Oluline on maililisti kasvatamine.
Kodulehe analüüs-testimine-analüüs-testimine…, kuidas müüki suurendada. Sellega peab pidevalt tegelema.
Lisaks veel palju näpunäiteid, mida paremal turundamisel kasutada.
Kes veel tahab osa saada, kuidas internetiturundus täna toimib, siis Peep on veel viimaseid päevi Eestis ja korraldamas nädalast koolituste paketti kutak 2011.