Tegime oma kliendile Katusetööd OÜ lumekoristuse kampaanialehe, mis on otsingumootorite jaoks optimeeritud. Mõned punktid, mida optimeerimisel peaks tähele panema:
- kampaanialeht peaks olema HTML formaadis, mitte pildina
- lehekülje aadress peaks olema lugemissõbralik (katusetood.ee/lumekoristus)
- lehekülje aadress peaks sisaldama teemakohast märksõna
- leheküljel peaks olema META kirjeldus
- leheküljel peaks olema META märksõnad
- kampaanialehe aadress peaks olema kirjeldatud kodulehe sisukaardil (sitemap.xml)
Kuid see on vana tõde, et puhtalt optimeeritud kampaanialehega ei saavuta suurt külastatavust. On veel palju kriteeriumeid, millest sõltub positsioon otsingumootorites (näit. lehekülje enda populaarsus, kampaania lingitavus teistelt lehtedelt jne.).
Samuti on võimalus kasutada AdWords kampaaniat, kus siis määratakse ära märksõnad, mille peale kuvatakse reklaam Google otsingumootoris sponsoreeritud väljal. Oluline on, et AdWordsis kampaanialehte kasutatdes suunatakse külastaja otse kampaanialehele. Näiteks katusetood.ee/lumekoristus, mitte kodulehe avalehele katusetood.ee.
Edu lumekoristamisel!