Jälgi mind Facebookis

Tegime oma kliendile Katusetööd OÜ lumekoristuse kampaanialehe, mis on otsingumootorite jaoks optimeeritud. Mõned punktid, mida optimeerimisel peaks tähele panema:

Kuid see on vana tõde, et puhtalt optimeeritud kampaanialehega ei saavuta suurt külastatavust. On veel palju kriteeriumeid, millest sõltub positsioon otsingumootorites (näit. lehekülje enda populaarsus, kampaania lingitavus teistelt lehtedelt jne.).

Samuti on võimalus kasutada AdWords kampaaniat, kus siis määratakse ära märksõnad, mille peale kuvatakse reklaam Google otsingumootoris sponsoreeritud väljal. Oluline on, et AdWordsis kampaanialehte kasutatdes suunatakse külastaja otse kampaanialehele. Näiteks katusetood.ee/lumekoristus, mitte kodulehe avalehele katusetood.ee.

Edu lumekoristamisel!